Trochę inaczej czyli fotograficznie.

Udostępnij ten post

Dziś na szybko post trochę inny niż zwykle, a raczej jego temat różni się od tego co najczęściej prezentuje na blogu. 
Będąc kiedyś z chłopakami w parku postanowiłam wypróbować moją komórkę pod względem przydatności do użytku aparatu fotograficznego (bo jak wiadomo w ciąży dźwigać nie wolno*, a ja i tak mam zawsze za dużo w torbie!) bo przecież komórkę mam zawsze przy sobie. 

Oprócz moich normalnych ulicznych i nieco dokumentalnych zdjęć postanowiłam popstrykać trochę wiosny i oto co powstało:








Zdjęć było więcej, ale nie bardzo mam czas i chęci na zgrywanie wszystkiego (chociaż automatyczna synchronizacja telefonu z dyskiem internetowym bardzo upraszcza sprawę).
Uciekam odpoczywać, bo jutro czeka mnie wyprawa z wygraną z candy na pocztę (w końcu się uda, bo aż mi głupio, że tyle mi zeszło).
Pozdrawiam, Aiden.

*ale wiadomo, że tylko w pierwszej - szczególnie jak starsze dziecko ma mniej niż dwa lata ;)

6 komentarzy :

  1. Piękną masz wiosnę , u nas jeszcze trochę brakuje , aby tak wszystko kwitło. Pozdrawiam tymczasem przedwiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję , że i do Was niedługo dotrze ta kwitnąca i pachnąca wiosna. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Piękna ta Wiosna u Ciebie...ja prawie zawsze mam przy sobie aparat...lubię zatrzymywać czas...potem te zdjęcia oczywiście nie wszystkie...duszą się na dnie komputera i nie zawsze widzą światło dzienne:) ale ja mam świadomość, że są:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miałam taki czas kiedy wszędzie nosiłam ze sobą duuuży aparat, a teraz? Teraz też noszę ze sobą wszędzie bo mam aparat w komórce całkiem niezły ;) A że większość zdjęć jakich robię to zdjęcia do oglądania na komputerze lub ewentualnie małe odbitki to taka jakość mi wystarcza ;)
      Ja ostatnio stwierdziłam, że zacznę tutaj wrzucać też zdjęcia, a co! Za mało decou ostatnio robię żeby tylko z tym miał być blog, bo biedny kurzem zarośnie całkowicie ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia :) mmm wiosna..
    Pozdrawiam :*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Uwielbiam wiosnę! Szczególnie tą pachnącą kwitnącymi śliwkami i jabłoniami, ah!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!