Wyniki candy.

Udostępnij ten post

Nadszedł czas aby przeprowadzić losowanie zwycięzcy Candy!
Niestety nie zdołałam przejrzeć dokładnie wszystkich Waszych blogów, ponieważ ostatnio moja doba stała się dziwnie krótsza, ale mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić w wolnej chwili.  Zauważyłam, że jest wiele blogów, które z chęcią będę obserwować - od warunkiem, że uda mi się jakiś blog dodać do obserwowanych, bo coś ostatnio blogger w tej kwestii u mnie szwankuje - też tak macie czy to tylko mój pech?
Miałam ochotę przeprowadzić losowanie w formie tradycyjnej, jednak zwyciężyła chęć zaoszczędzenia papieru (bo przecież nie lenistwo!) na przygotowanie głosów i udałam się po pomoc na www.random.org ;)

Postanowiłam nie sprawdzać wszystkich blogów pod kątem podlinkowanej informacji o candy, a jedynie blog, który zwyciężył (oszczędność czasu oczywiście, a nie lenistwo!) i tym sposobem zgłoszeń było 68 (jeden komentarz podwójny i jeden usunięty przez autora). Pan random chwilę się zastanowił i wylosował numer...9. Na dowód okienko Pana randoma:

Co oznacza, że zwycięzcą zostaje: Różana Ławeczka z komentarzem:


Gratuluję i czekam na kontakt na maila: aidendecou@gmail.com ;)
Pozdrawiam serdecznie!

17 komentarzy :

  1. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następna za rok ;) Chyba, że wymyślę jakąś inną okazję ;)

      Usuń
  2. Gratuluję Agnieszce i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i czekamy na następne candy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Różanej Ławeczce:) tymbardziej, iż często odwiedzam tego bloga :)
    Co do problemów z dopisywaniem się do osób obserwujących to mam ten sam problem!!! niestety już od kilku dni...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony to pocieszające, że nie tylko ja tak mam, ale dobrze byłoby żeby coś z tym zrobili :/ Na szczęście jak wejdę w ulubione blogi to tam mogę sobie wpisać adres i mi dopisze do listy, ale to trochę kombinowana metoda ;)

      Usuń
  5. Gratuluję wylosowanej wspaniałej nagrody !!!

    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dzięki za świetną zabawę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni, dzięki za miłą zabawę i zapraszam serdecznie do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał to moja pierwsza wygrana...:) O Boże chyba z radości oszaleję...:) ale mi poprawiłaś humor...
    dziękuję za zabawę i wygraną:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje jeszcze raz i postaram się szybko wysłać paczkę :)

      Usuń
  9. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miłą zabawę i serdecznie zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!