Wersja kolejna chwilowo ostatnia

Udostępnij ten post

Podkreślam słowo 'chwilowo' w tytule, bo wcale nie wiem co jeszcze czeka to biedne pudełko ;) Jako, że usłyszałam/zobaczyłam, że strasznie różowo wyszło (a różowy to wcale nie jest mój ulubiony kolor) postanowiłam chwycić pędzel w ręce i posłuchać forumowych rad. Nadal jak widać jest nieco różowo, bo przyczepił się do mnie i tego motywu i za nic w świecie nie chciał się odczepić! Ale teraz wpada bardziej w fiolet nieco uspokojony beżem i został połączony z bielą i brązowymi kropkami. Jest nieco mniej krzykliwie i kiczowato, a za to bardziej elegancko. 
Szczerze? Nie potrafię się zdecydować, która wersja bardziej mi się podoba, ale ta chwilowo zostaje, bo czas robić ślubne pudełko na zamówienie! ;-)

Jak wrażenia teraz? Która wersja bardziej Wam się podoba?
Pozdrawiam, Aiden.

3 komentarze :

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!