Jaja jak berety ;)

Udostępnij ten post

Zapisy na candy zakończone i powiem tylko tyle, że nie spodziewałam się aż takiej ilości zgłoszeń. Miałam nadzieję, że może będzie ich tak ok. 20 i to już według mnie było optymistyczne założenie. A tu aż tyle! Teraz proszę Was o kilka dni cierpliwości, ponieważ chciałabym przeglądnąć Wasze blogi i przy okazji poszukać linków do candy ;) Mam nadzieję, że już pod koniec tygodnia będą wyniki, bo to przecież rocznicowo - wiosenne candy, a wiosna już tuż-tuż! Przynajmniej ta kalendarzowa, bo od wczoraj mamy lekkie załamanie pogody w małopolsce, ale liczę na poprawę!

Jako, że Wielkanoc powoli się zbliża i wszędzie na blogach z decoupagiem pojawiają się jaja to i ja pokażę co ostatnio zrobiłam ;) Więcej pisanek już pewnie nie będzie (chyba, że jeszcze może jedna), bo nie czuję się mistrzem w ich zdobieniu i nie sprawia mi to tak wielkiej frajdy jakbym chciała ;)

Pierwsza pisanka jest nieco po przejściach, bo kilka razy dobierałam wzór i za każdym razem było nie tak jakbym chciała! W ostateczności chwyciłam za lawendę, która mnie do niczego nie pasuje, ale idealnie pasuje do jaja. Na szczęście lawendowa pisanka znalazła już nabywcę i nie muszę się martwić co z nią zrobić ;)





Oczywiście nie mogłam oprzeć się kropkowaniu, które uwielbiam! 

Druga pisanka za to miała od dawna wymyślony motyw, ale miałam problem jak go tu upchnąć na to niezbyt duże jajo? Bo albo za mało wzorów albo za duże i się nie mieszczą! W końcu zdecydowałam się użyć drugiej warstwy serwetki i myślę, że tak jest dobrze. A skoro to moja prywatna pisanka to czym się tu martwić? ;)






A tak wyglądają jako para:


Pozdrawiam serdecznie, Aiden.

13 komentarzy :

  1. Pięknie ubrałaś jajka !!! Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam wiosennie, na przekór pogodzie za oknem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo! pozdrawiam również!

      Usuń
  2. Ja też lubię kropkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię motyle i lawendę, więc coś w moim guście!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne jajeczka :) kropkowanie wyszło super i bardzo pasuje do całości...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jajeczka :) To z lawenda strasznie mi się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze mogę zrobić jeszcze jedno ;)

      Usuń
  6. no no jajecznie u Ciebie:)
    piękne te prace:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To już pewnie koniec jajcowania w tym roku, chyba, że na kurzych wydmuszkach ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!