Pomieszanie z poplątaniem czyli groch z kapustą ;-)

Udostępnij ten post

Groch z kapustą chociaż wcale nie będzie kulinarnie ;-) Chociaż u mnie ostatnio wszystko łączy się z jedzeniem i nawet (niestety) w środku nocy budzę się z myślą "coś bym zjadła!", ale staram się być silna, bo inaczej tyłka niedługo bym nie podniosła ;)

Dziś (wreszcie!) makowe pudełko z ostatniego postu na normalniejszych zdjęciach. 

Ciekawe czy zauważycie różnicę w porównaniu z poprzednimi zdjęciami? ;) 

Dodatkowo coś co robiłam od jakiegoś czasu i ciągle było nie tak jak powinno, więc w końcu stwierdziłam, że więcej nic nie robię (na razie przynajmniej!)
Skrzynka dla pewnej dziewczynki, a raczej jej rodziców na różne dziecięce skarby. Założenia? Przede wszystkim miało nie być różowo (chociaż róż i tak przebija), a ja nie mogłam się powstrzymać przed przecieraniem i kropkowaniem, chociaż pierwszy pomysł był żeby zrobić klasyczną kolorową i dziecięcą skrzynkę, no ale jak zwykle w moim przypadku wyszło tak jak samo chciało ;) I wydaje mi się, że jest nieźle, chociaż na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach (jak większość rzeczy które robię, eh).

To tyle na dziś, chociaż miały być jeszcze jajka, ale niestety się nie dolakierowały ;-)
Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu, Aiden
PS. Jak zwykle ostatnio - zapraszam na candy!

12 komentarzy :

  1. Pudło z żabkami jest przeurocze.;) Co do różnic chyba oprócz kolorystyki, która zmienia na zdjęciach pod wpływem światła, moje oko nie zauważyło żadnych różnic. Aczkolwiek twoje maczki w każdej odsłonie bardzo mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyneczka z żabkami wyszła bardzo fajnie:) Motyw maków mam ale ja nadal niemma weny by ich do czegoś użyć :) U Ciebie fajnie maki wyglądają w tej pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja drugi raz te maki robiłam teraz i drugi raz wyszły bardzo podobnie do pierwszego, chociaż całkiem inaczej się do nich zabierałam ;-)
      Cieszę się, że się żaby podobają bo nie mogłam się do nich długo przekonać i czegoś mi w nich cały czas brakowało.

      Usuń
  3. Piękne skrzyneczki - obie! Moim zdaniem każdy rodzic powinien mieć taką rzecz na trzymanie skarbów swego maleństwa.. Po latach fajnie jest usiąść z rodziną i powspominać stare, dobre czasy.

    Pozdrawiam,
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy taką dla syna tylko odrobinę mniejszą (i z innym wzorem;), a dla drugiego dziecka pewnie też zrobię tylko jak się odrobinę chociaż preferencje wzorowe unormują (czyli jak na USG wyjdzie płeć ;)

      Usuń
    2. Na razie nie mam dzieci, ale w przyszłości chciałabym mieć, i to nie jedno ;) Ale nie ukrywam, że swoim dzieciom będę robiła mnóstwo zdjęć, postaram się też zbierać jak najwięcej pamiątek, w tego rodzaju skrzyneczki / pudełeczka. Ja niestety mało mam takich pamiątek i fotografii z mojego dzieciństwa i trochę nad tym ubolewam..

      Usuń
  4. Twoje skrzyneczki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prace, bardzo lubię kropkowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne obie skrzyneczki, ale takie malowane maki to ja kocham bardzo !!!
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!