Jaja żyjące własnym życiem ;)

Udostępnij ten post

Długo się wahałam czy pisać ten post i czy w ogóle pokazywać (s)tworki, które dziś zamierzam Wam przedstawić, bo to jedne z tych, które żyją własnym życiem i są całkowicie niezależne od mojej pierwotnej wizji i zamiarów ;-)
Nie przepadam za tym motywem, ale nowa właścicielka (s)tworków bardzo go lubi, więc co mi tam!
Za każdym razem gdy zaczynam pracę teoretycznie mam jakąś wizję jak to właściwie ma wyglądać, ale...za każdym razem wychodzi całkowicie co innego i muszę kombinować jak wybrnąć z tego co zdążyłam spaprać w pierwszej chwili.
Pudełko z aniołkiem pokazywałam, a wcześniejsze bombki i serduszka pominęłam i przemilczałam, ale jajka pokażę, a co! Ku przestrodze? 

Jajka są dwa i teoretycznie są podobne, ale nie byłabym sobą gdybym je rzeczywiście zrobiła takie same i tym sposobem większe (ponad 15 cm) ma pasmanteryjne dodatki, które maskują łączenie dwóch połówek, a mniejsze ma tego samego stworka z dwóch stron, a co! ;) 


Mniejsze:

 Większe:

A tak wyglądają oba:


Pozdrawiam, Aiden.
PS. Nadal zapraszam na candy :-)

5 komentarzy :

  1. Wg mnie fajnie wyszły :) też nieprzepadam za tym motywem i nawet niemam żadnej serwetki czy papieru z aniołkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym nie miała gdyby nie zamówienia, bo to wzór kompletnie nie w moim guście ;-)

      Usuń
  2. O, jaja z aniołkami - dałaś radę choć motyw faktycznie, większości dekupażystek aż za dobrze znany, ale jak się komuś podoba t dlaczego nie? o gustach się podobno nie dyskutuje. W każdym razie poradziłaś sobie fajnie i to najważniejsze, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no się podoba, więc robię ;-) Dla siebie bym pewnie nie zrobiła, ale to rzecz gustu :)

      Usuń
  3. I po co tak narzekać? Wyszło pięknie - jak zawsze ;)
    Też pewnie wybrałabym inny motyw na jajeczkach, ale skoro komuś się takie aniołki podobają, to czemu nie..

    Pozdrawiam,
    Piwonia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!