Foto wyzwanie dzień 7: Ulubione miejsce

Udostępnij ten post

Dziś ostatni dzień lipcowego wyzwania fotograficznego, którego tematem jest ulubione miejsce.
W moim ulubionym miejscu  nie bywam ostatnio zbyt często, dlatego doceniam każdy moment tam spędzony. Jest to moje ulubione miejsce szczególnie wtedy, gdy mam obok siebie męża, a w drugiej, mniejszej wersji mojego ulubionego miejsca jest mój syn ;-)
Pozostałe wyzwaniowe fotografie możecie oglądać tutaj.


Mamy dwie jedynki...górne (co podobno jest dziwne nieco).

9 komentarzy :

  1. zabki wychodza kazdemu dziecku inaczej ;) więc ja sie tam nie dziwię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech wychodzą jak chcą, tylko żeby nie bolało ;-)

      Usuń
  2. nie ważne gdzie, ważne z kim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najcudowniejsze miejsce to to obok ukochanej osoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rodzina jest w życiu najważniejsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu mnie nie dziwi, że Twoje ulubione miejsce to wyro??

    OdpowiedzUsuń
  6. Łóżko chyba u każdego zajmuje baaardzo wysokie miejsce w rankingu ukochanych miejsc :)
    Pozdrawiam, D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!