Foto wyzwanie dzień 4: Niebieski

Udostępnij ten post

Dobrze, że zdjęcie na dzisiejszy dzień zrobiłam już wczoraj, bo dzisiaj większość mojego kawałka świata zrobiła się szara.
Bardzo lubię połączenie zielonego z niebieskim i mam lekkiego bzika na punkcie fotografowania gałęzi na tle nieba :)


Dodatkowo zdjęcie, które przy poszukiwaniu powyższego znalazłam na moim internetowym dysku (i pasuje do tematu), jednak mam je już kilka tygodni ;-)

PS. Przez to Foto wyzwanie mój blog ma więcej gości co mnie bardzo cieszy  ;-)
PS1. Pozostałe wyzwaniowe fotografie możecie zobaczyć tutaj  :-)
PS2. Coraz częściej zastanawiam się nad CANDY, ale mam wrażenie, że nie będzie chętnych, a Wy jak myślicie?

12 komentarzy :

  1. Ja też miałam kiedyś taki etap, że mieszałam zieleń z błękitem, ale teraz mi przeszło i lubię je osobno :)
    Prześliczne to niebo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je lubię razem i osobno też :)

      Usuń
    2. Chyba każdy miał taki etap. :) tak sobie myślę.

      Zdjęcie piękne.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ma :-) Tylko zdjęcie już ma jakiś czas, a na wyzwanie chciałam nowe :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mnie dziś też, bo od rana szaro i burze :(

      Usuń
  4. Ach, ja też uwielbiam połączenie zieleni i błękitu, ale w zestawieniu jasnych, żywych odcieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio bardziej lubię przytłumione kolory :-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!