Foto wyzwanie dzień 3: Coś inspirującego

Udostępnij ten post

Dziś na szybko i wcześniej niż zwykle, bo mam chwilkę podczas gdy M. obchodzi w kółko swoje łóżeczko trzymając się szczebelków. Na nóżkach! Jego nie obchodzi to, że ma ledwo 7,5 miesiąca i próbuje chodzić trzymając się czego popadnie (co skutkuje wielką ilością upadków). Oho! Łóżeczko się kończy, czyli idziemy w drugą stronę.

Tematem dzisiejszego dnia foto wyzwania u Uli jest coś inspirującego.
Zastanawiałam się krótko i stwierdziłam, że podejdę do tematu banalnie, ale jednak szczerze, bo ostatnio coś inspirującego znajduję najczęściej w internecie. Bardzo często są to blogi handmade/diy/craft, ale ostatnio najwięcej czasu mimo wszystko spędzam na stronie Pinterest, którą właśnie przedstawia moje zdjęcie, zrobione późnym wieczorem wczoraj gdy szukałam inspiracji ;-)

23 komentarze :

  1. W końcu sieć jest pełna inspiracji,:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poszukiwanie ich gdzie indziej przy bardzo małym człowieku jest nieco utrudnione ;-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja lubię tam zaglądać ;-)

      Usuń
    2. Zdecydowanie. Ciężko się z tego nałogu wyleczyć!

      Usuń
    3. ja też wpadłam po uszy w ten pinterestowy nałóg :))

      Usuń
  3. O tak Pinterest - kopalnia inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak otwieram Pinterest to dwie godziny z głowy ;-)

      Usuń
  4. Też miałam taki pomysł żeby sfotografować monitor , tylko u mnie na nim byłby Photo Vogue Italy :D moja codzienna dawka inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż spojrzałam z ciekawości, ale jednak wolę fotografię dokumentalną ;-)

      Usuń
  5. Mam tak samo! Wchodzę na moment i przepadam na dwie godziny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że nie tylko ja przepadam na 'chwileczkę' :-)

      Usuń
  6. Ja też często, a nawet bardzo często znajduję wiele rzeczy inspirujących w internecie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo internet jest pełen inspiracji ;-)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jak czasem tu bywam, to często tam bywam? ;-)

      Usuń
  8. Kiedyś myślałam, że nie ma niczego bardziej kradnącego czas niż Facebook... Myliłam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś myślałam ;) a potem trafiłam na pinterest ;)

      Usuń
  9. Coś w tym jest... strasznie wciąga ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do kolejnych odwiedzin!