Nowości

Udostępnij ten post

W końcu (po ponad miesiącu) udało mi się tak zorganizować, żeby mieć czas na coś innego niż tylko opieka nad Mikołajkiem :-) Niby nic, a jednak jestem z siebie dumna, że w końcu potrafiliśmy się 'dogadać' w różnych kwestiach i nasze wspólne życie jakoś się ustabilizowało :-) Duża w tym zasługa oczywiście szanownego Pana Męża, który pomaga jak może i niektóre "czynności opiekuńcze" wychodzą mu lepiej niż mnie, ale dzięki temu też zyskuję odrobinę czasu dla siebie.
Ale przechodząc do rzeczy i do tematu chciałabym przedstawić coś co po prawie roku nie dotykania decoupagu udało mi się zrobić, a mianowicie różane pudełko.



Aktualnie jestem w trakcie robienia pudełka dla Mikołaja na pamiątki niemowlęco - chrztowe i dziecięce zdjęcia, ale jakoś te dziecięce klimaty niezbyt mi pasują i nie mogę się zmobilizować do pracy oraz drugie pudełko obiecane siostrze dawno, dawno temu, które musi być skończone do czwartku najpóźniej, a oczywiście jestem dopiero na początku pracy :-)
Jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę :-)
Pozdrawiam!